به وبلاگ حامدنعیمی خوش امدید © 2019

قبل از تو من عاشق نبودم

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۱ ق.ظ

Every  I think about you it makes my heart feel numb and slowly this pain is killing me... 

 هر بار که بهت فکر می‌کنم باعث میشه قلبم بی حس بشه و این غم داره کم کم منو میکشه :)


Don’t let your happiness depend on something you may lose

نذار خوشبختیت وابسته به چیزی باشه که ممکنه از دستش بدی


Kiss me hard before u go☻𖤐

قبل از رفتن محکم بوسم کن↟⚆


Quando ti amo non devi preoccuparti di quelli che piaccio♥️

وقتی من تورو دوست دارم

لازم نیست نگران کسایی که منو دوس دارن باشی ;)


Before you I wasn’t a lover


قبل از تو من عاشق نبودم....!



  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • حامد نعیمی
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
>