به وبلاگ حامدنعیمی خوش امدید © 2019

من از همه غیر از تو متنفرم

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۴ ق.ظ

I love you like my breath

Just as uncontrolable ...

مثلِ نفس کشیدن دوستت دارم

همانقدر بی اختیار ...♥️✨

Falling in love with you is the second #BesT thing in the world finding you was the first♥️


عاشقت شدن دومین کار خوبى بود که تو زندگیم کردم. اولیش این بود که پیدات کردم


I hate everyone except you *-*

من از همه غیر از تو متنفرم:)‌‌


love doesn't need to be perfect  it just needs to be true

لازم نیست که عشق عالی باشه فقط  کافیه که واقعی باشه...

Interrupt me
To start who?!

منو متوقف کردی
که کیو آغاز کنی؟
  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • حامد نعیمی
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
>